Gottigott!

Publicerat 2012-08-06 20:47:06 | i kategori Alla recept,

Lättvispad grädde med vaniljpulver och färska hallon från trädgården. Mums filibabba!! :-) (observera, vaniljpulver, INTE vaniljsocker)
Tyvärr reagerar magen på kolhydraterna i bären så nu sitter jag med en bubblande mage :-(
Postat av: Jessica

Det ser härligt gott ut!! Men att du reagerar på bär, äter du det sällan? Utan dem skulle inte jag klara LCHF tror jag. Har än så länge inte kommit igång med den till 100% än. Men försöker äta det så långt det går än så länge...

Svar: Jag äter inte bär så ofta, men vill jag ha det så äter jag. Jag har inte på något sätt bannlyst det, speciellt inte under jordgubbssäsongen. :-) Jag tycker bär passar bäst som efterrätt, det är ju en väldigt god, söt smak. Eller så kan jag någon gång ha det i turkisk yoghurt om jag vill ha den lite sötare. Eller i en smoothie.
Angelica

2012-08-06 @ 21:17:58
URL: http://jessicahl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: