ICA-reklam

Publicerat 2012-08-23 12:34:00 | i kategori Tips,

Jag läser sällan reklamhäftena från livsmedelsaffärer. Jag handlar alltid det jag behöver, grädde, smör, ägg osv när det behövs, oavsett pris. Vi hoppar över ganska mycket i livsmedelsaffären när vi inte äter så mycket kolhydrater. Kött köper vi inte så väldigt ofta, för vi har ofta i frysen och bunkrar gärna när det är bra pris. Men idag tittade jag i bladen från ICA Matfors och ICA Maxi.
 
ICA Matfors hade väldigt bra erbjudanden denna vecka! Många ta 3 för 2 av bra matvaror! Tummen upp!
 
 
 
ICA Maxi däremot verkar mest fokusera på fördigrätter, margarin och socker. Som vanligt tycker jag.... Tummen ner!
 
Så ta på er dom där hälsosamma glasögonen nästa gång ni bläddrar i ett sånt där blad. Det är inte så svårt att hoppa över sockersidorna... :-)
Postat av: Mia

Oj, är det sån skillnad?! Undrar om det är samma jämt eller just den här veckan. Jag brukar inte heller läsa reklamen så ofta.

Svar: Tyckte de där ta 3 för 2-erbjudandena var bra. Men när jag kom dit och handlade igår kväll var det så dåligt skyltat så det gick inte att hitta allt. Och ICAs ölkorvar som jag för mitt liv inte kunde hitta hade de tydligen ställt vid chipsen och inte vid de andra ölkorvarna enligt tjejen i kassan. Så jag var besviken när jag åkte därifrån. Vet du att de inte ens har stora ekologiska Bregott-paket? Mycket dåligt....
Angelica

2012-08-23 @ 21:48:14
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: