Jag och vågen...

Publicerat 2012-08-23 11:18:36 | i kategori Viktminskning,

Jag hade ju bestämt mig för att bara väga mig en gång i månaden, men jag inser att det går inte. Från början hade jag en hemsk abstinens och längtade efter den, men det la sig efter några dagar. Skönt! :-) (inte riktigt sunt det där) Men jag känner också att jag behöver den för att det inte ska gå åt fel håll. Väger jag mig inte så gör det inget om jag äter det och det och det och går upp i vikt för jag ser det inte på vågen... Typ... Jag vill ha kontroll via vågen. Så nu är den framplockad igen! Och jag kände mig ungefär så här i morse:
 
Fast helt missnöjd var jag inte, det var kanske det lägsta hittills, jag bara trodde, eller hoppades, att det skulle vara mindre... Men jag väntar med att rapportera vikt tills månaden gått tror jag.
Postat av: vonskareng

vågar alltså... suck ställer bara till med problem!

Svar: Ja de är inte alltid så bra. Kollade lite på din blogg och förstår att du har det svårt ibland. Hoppas du får må bra och kan fokusera på din utbildning. Lycka till!
Angelica

2012-08-23 @ 15:40:01
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: