Jogg och bänkpress

Publicerat 2012-08-20 21:12:00 | i kategori Träning,

Tog mig ut och joggade ikväll. Det var nära att det blev korta rundan bara för att jag kände mig lat, men beslutade mig till slut för långa rundan. Och bena började kuta iväg och jag följde efter. Tänkte att det här kommer aldrig gå vägen. Men jodå! Jag märkte att det gick rätt bra och hade som mål att jogga uppför en backe i taget. Till slut insåg jag att jag kanske skulle orka jogga runt hela vägen så jag kämpade. Och klarade av det! Hoppades på tidsrekord också, men var 4 sekunder för långsam....
 
Tog några set bänkpress efteråt, passade på innan maken gav sig ut på sin runda. Jag vågar inte göra det när jag är ensam hemma, då jag kör tills jag inte får upp stången längre...
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: