Joggingtur

Publicerat 2012-08-10 18:26:18 | i kategori Träning,

Efter att ha ätit en massa hallonpaj kändes det som att det var dags att röra sig. Fint väder var det ju också. Så det blev joggingkläder på och ut på en lång joggingtur. 7.6 km, samma som i måndags, men två och en halv minut snabbare! :-)
Postat av: Mia

Nu har jag läst ikapp det jag missat sen telefonen havererade! Läser typ allt (inte alla recept) men kommenterar lite för lite. Ska skärpa mig! :D

Det är i alla fall väldigt kul att läsa om både framgångar och frestelser, och framför allt gillar jag de mer personliga inläggen. Vi pratar ju alldeles för sällan så det är jättekul att läsa om vad som händer hos er så där till vardags.

kramis /Mia

Svar: Kul att du kommenterar Mia, jag älskar kommentarer ;-)
Lite svår balansgång med hur mycket privat jag ska lämna ut, och bilder på barnen och så där. Vi är ju också två föräldrar. Men jag vill ju dela med mig av mitt liv och mina bryderier och att det går att klara familj och vardag och samtidigt tänka på sin hälsa.

Hoppas du fortsätter läsa och att du tycker om det! Kram på dig! :-)

(Förresten, du ser ju när jag bakat, du får svänga förbi och smaka ;-))
Angelica

2012-08-10 @ 19:17:38
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: