Måndag 6 augusti

Publicerat 2012-08-06 18:59:09 | i kategori Blandat,

Jag klev upp ganska tidigt idag, vid 7 ungefär. Åt en GOD frukost med te, fröknäcke med bregott, ägg och majonnäs.
 Sen blev det lite plockning hemma innan jag begav mig ut på en joggingtur. Testade en ny runda idag. 7.6 km på 60 min. Känner mig nöjd med det. Får se om det blir den rundan fler gånger, det är ju ganska långt. Har funderat på den rundan förut men aldrig kommit iväg. Men det var så fint väder utan den äckliga kvava luften som varit de senaste dagarna så jag ville ut och röra på mig. Fast jag orkade inte jogga hela vägen runt.
 
Sen blev det gårdagens middagsrester till lunch.
 
Efter det drog hela familjen till mina hemtrakter, och hälsade på svägerskan och barnens kusiner. Även min mamma kom dit. Väldans trevligt! De äldsta barnen leker så bra med varandra och de yngsta håller på att lära sig att leka med andra. ;-) Blev bjuden på hemgjord rabarbersaft också som jag gärna smakade på. Gott men för sött för min smak. Men jag gillar ju hemgjort och det var sån fin färg på den så jag var ju bara tvungen att smaka. ;-)
 
Sen var vi jättehungriga allihopa och åkte in på en pizzeria på vägen hem. Barna åt pizza och vi åt en god kebabsallad. Perfekt LCHF-snabbmat!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: