Matdagbok 27 augusti

Publicerat 2012-08-27 21:13:37 | i kategori Matdagbok,

Har blivit rätt mycket mat idag. Åt ingen frukost, brukar inte göra det när jag jobbar nu för tiden, försöker hålla periodisk fasta på veckorna. Till lunch blev det fylld baconlindad kycklingfilé med broccoligratäng. Jag åt inte hela lådan utan tänkte jag skulle äta mer senare, för jag skulle träna efter jobbet. Men så tyckte jag det blev lite konstigt att jag skulle äta efter jobbet innan träning, gillar inte att ha för mycket mat i magen när jag tränar. Så jag åt två ägg kl 15 och en näve cashewnötter kl 16. Och sen tränade jag mellan 16.30 och 17.30. Puh, jobbigt pass.... Sen var jag vrålhungrig när jag kom hem och satte i mig två portioner älgköttsgryta, två fröknäcke med bregott och en scones med bregott och leverpastej. Sen kände jag mig mätt... :-)
 
Nu är det snart godnatt för mig för jag är jättetrött. Kanske det blir något mer i magen först... :-)
Gott med älgkött!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: