Matdagbok 4 augusti

Publicerat 2012-08-04 21:59:17 | i kategori Matdagbok,

Hur blev det då med maten denna dag på resa? Både bra och dåligt.
 
Frukost i bussen: 1 fröknäcke och 1 fröbröd med Bregott och ost. Vatten.
 
Litet snack innan jag klev av bussen: Några bitar ölkorv och ost.
 
Lunch: 2-3 salamiskivor och två små bitar brie. Lunchen bestod nämligen av en baguette där jag lämnade brödet.
 
"Mellanmål": Prinsesstårta
 
Middag: Resten av osten, resten av de två ölkorvarna jag hade med mig. Två fröbröd med Bregott och ost.
 
Kvällsfika: 1 kokt ägg
 
Prinsesstårtan åt jag mest för sakens skull, vara lite "normal". Det var en väldigt fin tårta och Prinsesstårta var min favorit förut. Men den var mer söt än god. Det var väl mitt sockerberoende som fick mig att äta upp den trots att jag egentligen ville lämna...
 
Postat av: Mia

Lät lite tunnt med mat. Höll du dig mätt på det där? :o

Svar: Som tur är ser inte alla dagar ut så där ;-) Men jo, jag var nog mätt hela dagen faktiskt. Men jag hade naturligtvis önskat en större lunch. Och hade jag varit vaken längre hade jag behövt äta mer på kvällen. Men min mat räckte och blev över och det är jag nöjd med. Det brukar ju alltid kunna vara besvärligt när man ska vara borta en hel dag så där.
Angelica

2012-08-05 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: