Mindre och mindre?

Publicerat 2012-08-31 10:59:00 | i kategori Viktminskning,

Jag gick upp på övervåningen för att bädda sängarna och såg kartongen med gamla kläder stå på sovrumsgolvet. Jag har sparat en del kläder som varit för små och plockat fram dom eftersom. Det har legat kvar kläder där som jag inte fått på mig och nu tänkte jag att jag skulle få undan den där kartongen från golvet. Öppnade den först för att se vad som var i och tänkte att jag kan väl lika gärna prova dom innan, det fanns kläder som passar hösten. Och tänk, nu har jag plockat fram ALLA kläderna och kartongen ställdes undan tom!
 
Nu har jag inte samma smak som jag hade då, men vissa grejer kan jag kanske använda ibland. Och mina finaste sommarklänningar, varav en helt oanvänd, passade bra nu! Har längtat efter dom där klänningarna, tyvärr kunde jag inte ha dom förut i sommar, men kanske nästa sommar? Eller på en utlandsresa nästa vår?
 
Så jag vet inte, det händer inget på vågen, inte på måttbandet heller. Men kanske det händer nåt på kroppen ändå som inte jag ser. Jag fick faktiskt en kommentar förut i veckan på jobbet att hon tyckte att hon såg att jag blev mindre för varje dag. Inget jag ser, men roligt är det i alla fall!!! :-)
De här kläderna hade jag på min första jobbintervju på mitt nuvarande jobb, för fem år sedan. Har knappt använt dom sen dess då de blev fort små.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: