Öppet hus Friskis & Svettis

Publicerat 2012-08-27 20:42:38 | i kategori Träning,

Nu är hösten här och då börjar gymmen ha Öppet hus! Och då finns det inga ursäkter längre till att inte träna! Passa på och prova på olika pass eller gym och hitta det som passar dig! För mig är det Friskis & Svettis som gäller som nu har Öppet hus i TVÅ VECKOR t.o.m. 9 semptember! Se friskis Sundsvallssida här.
 
Jag började hösten idag med ett jympapass med medelintensitet. Och VAD JOBBIGT det var! Där kom förklaringen till varför jag inte får ner joggtiden. Jag är helt enkelt för DÅLIGT tränad! Dålig kondis och lite muskler. Men det var kul ändå. Men jag tror jag blir tvungen att köpa mig ett sånt där fult pannband, för svetten rinner ner i ögonen på mig hela tiden och det svider!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: