Trött kväll

Publicerat 2012-08-30 22:18:53 | i kategori Blandat,

Efter att jag ätit min lunch idag blev jag oerhört trött och vilade på soffan innan det var dags att åka till skolan och hämta stortjejen och hennes kompis. Fick väldigt ont i huvudet också och bestämde mig för att ställa in kvällens träning.
 
Efter Alvedon kändes det bättre och jag satte igång med bakning. Och god middag. Efter det åkte hela familjen till ridskolan. Skönt med frisk luft trots regn.
 
Åter hemma lade jag mig med 3-åringen i sängen. Det tog en timme innan jag kom därifrån, så jag var rätt mosig.
 
Nu börjar det bli dags att lägga sig. Jag får återkomma med dagens bak och middag!
 
Postat av: Mia

Fin bild! Och hoppas du mår bättre nu!

Svar: Jodå, huvudvärken gick över med alvedon. Misstänker vätskebrist...
Angelica

2012-08-30 @ 22:37:06
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: