Dagens frukost igen

Publicerat 2012-12-20 13:25:07 | i kategori Frukost,

Blev sen frukost idag och funderade på om jag skulle äta frukost eller äta lunch. Men eftersom frukost och kvällsfika är mina favoritmål fick det bli frukost! :-)
 
Te med kokosfett, två ägg med majonnäs, en tomat, ca 1 dl rysk yoghurt med en skvätt grädde, hallon, linfrön, solroskärnor, pumpafrön
 
Förut gillade jag inte rysk yoghurt men tänkte ge det ett nytt försök. Och den här gången gillade jag det. Grädden gör den mildare och hallonen gör den sötare :-) 
 
Postat av: Catharina

Vilken god frukost! Jag har ibland också svårt för yoghurt, men med hallon blire godare :)

Kram till dig <3
C

Svar: Brukar äta den turkiska, men den är lite väl söt och lägre fetthalt. Fast i vanliga fall brukar jag inte äta så mycket yoghurt då det innehåller lite väl mycket kolhydrater. Men gott ibland! :-)
Angelica

2012-12-20 @ 22:22:36
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: