Däst...

Publicerat 2012-12-26 20:01:20 | i kategori Blandat,

Jag skrev ju för några dagar sedan att det var så skönt att vågen gick åt rätt håll och att jag blev av med vätska. Det var då det... De sista dagarnas julmat har fått mig att bli väldigt svullen och däst. Det började med jordärtskockssoppan vi åt till middag i söndags. Det var inga snälla rotsaker för magen. Sen har allt jag ätit ändå rymts inom lchf, men det är ju socker i sill, lax och choklad osv så magen har tagit stryk...
 
Nu ligger jag i soffan och tar igen mig i mjukisbyxor och tofflor... och släpper ut magen... :-)
 
Postat av: Catharina

Du behöver inte känna dig ensam...Jag är också däst som fan ;) Fy fasen vad man äter för mycket....
Hoppas du haft en fin och mysig jul!

Kram C <3

Svar: Ja jag har faktiskt haft en bra jul! Hoppas du också fick det trots allt!
Angelica

2012-12-26 @ 23:06:38
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Jag med...
Lite för mycket kolhydrater under julen för min mage. På juldagen kändes den som en uppblåst ballong... nu är den ikapp sig själv igen. :-)

Svar: Jag är inte där än. Var på väg men så hittade jag chokladen igen... ;-)
Angelica

2012-12-27 @ 12:22:25
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: