En sak till...

Publicerat 2012-12-01 22:14:22 | i kategori Blandat,

Jag har hållit på och bakat idag också, provade att göra pepparkakor. Två gånger. Första satsen blev brända, stenhårda och smaklösa. Den andra satsen blev mjuka, så det fick bli någon sorts liten småmjuk småkaka... Nästa bak blev lite bättre men det får jag återkomma om. Jag sitter i alla fall med med en fullproppad mage... ;-)
 
 
En bild på min hjälpreda. Försökte få henne att se lite glad ut... :-)
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Härligt med pepparkaksbak. Jag gjorde pepparkakor igår och blev faktiskt riktigt nöjd. Både sonen och mannen åt med god aptit (och jag med :-) ).
Trevlig första advent!

Svar: Jag antar att du lägger ut receptet också ;-) Min andra sats pepparkakor blev rätt bra, men blev mjuka i stället för hårda! Men det är ju gott det också ;-)
Angelica

2012-12-02 @ 14:35:51
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Ja, receptet kommer. Då får vi se hur lika eller olika vi gjort. :-)

2012-12-02 @ 20:02:13
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: