Förbereder mig...

Publicerat 2012-12-06 22:17:36 | i kategori Blandat,

...inför imorgon...
 
 
Det är dags för årets julfest imorgon! Min farhåga nu är om jag lyckas kränga in kroppen i klänningen, har varit rätt mycket mat i magen de sista dagarna... och ikväll...
 
Vad ska ni göra imorgon? Några planer?
Postat av: Fröken Nilsson

Viktigt att fördereda sig ;)
Här blir det pepparkaksbak....HCHF.....
Kanske en omg LC oxå....

Svar: HCHF, farligt gott! ;-)
Angelica

2012-12-07 @ 08:12:30
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com
Postat av: Mia

Julbord på WF. Får väl se om jag hinner med pepparkaksbak också, LCHF style. :)

Svar: Blev det några pepparkakor? :-)
Angelica

2012-12-07 @ 12:41:07
Postat av: Lana

Så lite som möjligt... har jobbat två helger i rad...
Nej...vänta, ganska mycket! Packa upp det sista till nya köket, baka, ha fikagäster, baka igen till dotterns konståkningsavslutning, packa saker/julklappar till släkt i Ryssland (maken åker flyger dit på söndag) och mellan allt det VILA och gosa med Dasha (hunden)! :)
Trevlig helg på dig! Hoppas du kommer att ha det roligt imorgon! och du kommer garanterat att var den snyggaste på festen! :)
Kram
//Lana

Svar: Hoppas du hann med allt du skulle göra! :-)
Angelica

2012-12-07 @ 13:09:33
URL: http://ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: