Hinner inte vara aktiv

Publicerat 2012-12-12 16:05:00 | i kategori Blandat,

Jag har tyvärr inte tid att läsa andras bloggar som så mycket som jag vill nu. Jag har fullt upp med att hinna göra ett inlägg själv.
 
Ber om ursäkt för det, hoppas göra någon racerläsning ibland och uppdatera mig hos er! Och lämna mig inte, jag uppskattar er och era kommentarer jättemycket!!
 
Och så har jag så mycket jag vill skriva om, men som jag inte hinner, så därför blir det mest så att jag länkar på bloggens facebooksida till bra artiklar, blogginlägg med mera. Vill skriva om dem här också då det är fler som läser bloggen än som gillat fb-sidan, men tyvärr prioriteras det bort. Men jag hoppas att ni går in och gillar sidan och får ta del av det jag tycker är intressant!
 
Ni kan göra det här!
 
Postat av: Lana

Det är så för mig också just nu... den här veckan är hysterisk... hinner inte med mig själv känns det som...
Man får hinna med bloggen i den takt man orkar! :)
Kram kram
//Lana

Svar: Ja och så här blir det alltid i december! Nästa år ska jag ta ledigt en hel vecka före jul tror jag :-)
Angelica

2012-12-12 @ 17:09:55
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: