Julmotion

Publicerat 2012-12-25 22:07:41 | i kategori Träning,

Jag hade sett fram emot att få åka längdskidor idag igen. Men det har snöat en massa idag också, och jag hade ingen lust att åka ospårat så det fick vara. Men efter att plogbilen kört efter vägen här hemma, stack jag ut på en joggingtur i stället. Känns väldigt bra att röra på sig när man äter så mycket mat, men kroppen är oerhört tung nu. Det är så jobbigt!! Jag vill komma tillbaka till min vanliga form. Men om jag bara fortsätter kommer det väl tillbaka någon gång.
 
Dags att ge mig ut i min nya mössa som jag fick av mannen igår
 
 
Bjuder på lite sportmode också idag
1. mössa från Björn Daehlie
2. löparset från Everest
3. långärmad tröja från Newline
4. löparhandskar från Craft
5. löparskor från Asics
 
Jag använder broddar till skorna, fungerar hyfsat bra. Och så hade jag ett underställ. Mer behövdes inte idag, det var bara ett par minusgrader. Det blev nästan för varmt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: