Mat 28 dec

Publicerat 2012-12-29 14:37:13 | i kategori Mat, Matdagbok,

Igår var jag hungrig. Men jag lyckades hålla mig ifrån chokladen! :-)
 
Frukost: te med kokosfett och fröknäcke med bregott, två ägg och majonnäs
 
Lunch: Rester, kokosplätt med ost, julskinka, ägg, sill
 
Middag: Tacotallrik med både köttfärs och grillad kyckling (mer än vad som syns på den tallriken...)
 
Kvällsfika: Hungrig igen och högg in på kycklingen igen ;-)
 
 
En anledning till att jag var så hungrig var kanske att vi varit ute i Sidsjön igen, på slalomäventyr. Där jag bar och bar lillan uppför backen hela tiden. Ont i armarna idag... Men de blir duktigare hela tiden! Stora åkte faktiskt i två timmar i riktiga backen med sin pappa! Och lilla lärde sig svänga åt höger... :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: