Matdagbok 9 dec

Publicerat 2012-12-09 22:19:31 | i kategori Matdagbok,

Frukost 8.15: Turkisk yoghurt med lite grädde, hallon, solroskärnor, krossade linfrön. Te. Tre finncrisp med bregott, leverpastej, två ägg och majonnäs.
 
Medhavd matsäck till lunch/mellanmål 14.30: Två bitar brie, en ölkorv, två kokta ägg.
 
Middag 17.30: Fläskfilé, vitkålsgratäng, tomat, gurka, sallad. Efterrätt: en liten sked cashewnötssmör.
 
Kvällsfika 21.30: Citronmandlar och bubbelvatten.
 
 
 
 
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Citronmandlar låter jättegott. Är de från LCHF-butiken? Undrar om man kan göra det själv, måste testa. :-)

Svar: Ja, jag har beställt dom där. Fast de var inte lika goda som jag trodde. Men går säkert att göra själv!
Angelica

2012-12-10 @ 11:33:55
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Catharina

Vilken bra matdag, vad mycket gott du ätit! Citronmandlar lät ju spännande!

Kram C

Svar: Tycker att jag äter gott varje dag nu för tiden. En av de bra grejerna med LCHF ;-)
Angelica

2012-12-10 @ 14:09:26
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Ewa

Citronmandlar lät gott! Var får jag tag på det?

Svar: De har jag köpt på lchfbutiken.se. Fast de var inte lika goda som det lät, men det är väl en smaksak :-)
Angelica

2012-12-10 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: