Pimpad gran

Publicerat 2012-12-23 18:30:00 | i kategori Blandat,

Hos oss finns det ingen återhållsamhet när det gäller julgranen. Jag brukar tänka mig varje år att i år ska jag klä den i bara röda kulor, eller i bara vitt eller nåt liknande. Men det slutar alltid med att barnens pynt, med granar, tomtar och smällkarameller åker upp i alla fall. Och då är det ju liksom lika bara att köra "all in". Så vi har en gran i rött, silver, guld, rosa, lila och en massa fler färger, och med glitter och girlanger och discokulor. Det är liksom bara att gilla läget så länge vi har små barn! :-)
Ja, så här fin var den innan den kläddes... ;-)
 
 
 
Postat av: Marie

Det gör ni helt rätt i! Fint blev det tycker jag, även om jag är väldigt för stilrent. Men det är ju barnens jul. Kram och ha en fin jul!

2012-12-23 @ 19:39:12
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Catharina

Vilken fin gran! Hoppas du får en härlig jul!

Kram C

2012-12-23 @ 22:51:54
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: