Träningsdagbok v 48

Publicerat 2012-12-02 22:36:00 | i kategori Träningsdagbok,

Jag tyckte jag kom igång ordentligt i början av veckan, men sen dök det av liksom...
 
Måndag: 25 min lunchpromenad. Hemmaträning, biceps och triceps, rygg.
Tisdag: 40 min lunchpromenad
Onsdag: Hemmaträning, bröst, rygg.
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:
Postat av: Lana

Du är duktig som hittar tid att träna!
Min träning just nu består bara av vardagsmotion: promenader till- och från busshållsplatsen... hinner inte med något annat... om inte dygnet hade kunnat vara mer än 24 timmar... ;)
Ha en fin måndag!
Kram
//Lana

Svar: Jag önskar ofta att dygnet hade fler timmar, eller att jag klarade mig på 5 timmar sömn, men det går ju inte... Just nu falerar träningen igen känner jag, men ibland hinner man bara inte! :-)
Angelica

2012-12-03 @ 05:55:19
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Catharina

Vill bara TACKA dig för din kommentarer som du gjort i min blogg den senaste tiden! Det värmer massor <3

Kram C

Svar: Åh men Catharina, inte behöver du tacka! Du verkar vara en jättefin människa som tänker så mycket på andra, du behöver tänka lite på dig själv nu tror jag. KRAM
Angelica

2012-12-03 @ 13:32:51
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Catharina

Japp, jag är en person som tänker på andra framför mig själv! Men den senaste veckan har jag BARA tagit hand om mig själv! Kollat på film, sovit och myst med min hund! Jag ville mest tacka dig personligen, för att just dina kommentarer faktiskt värmt lite extra!

Kram C

2012-12-03 @ 16:03:54
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: