Veckan är över

Publicerat 2012-12-02 20:32:54 | i kategori Alla recept, Mat,

Min vecka som gästbloggare hos Kostrådgivarna.se är nu slut. Det var jättekul att få delge några av mina recept där, och jag hoppas att ni hittat något ni gillat! Ni som följt mig länge kände kanske igen det mesta, jag hade liksom inte tid att komma på sju nya recept. :-)
 
Dagens recept var en söndagsmiddag, med rostbiff och vitkålsgratäng. Och jag lovar er, det är jättegott! :-)
 
Postat av: leila

Hej..just nu håller jag på att lusläsa allt du skriver :) Började med lchf kost för flera veckor sen men det är bara sista veckan jag klarat utan att fuska :) Det är svårt att ställa om sig tycker jag, allra helst då det bara är jag som äter lchf , resten av familjen äter vanlig kost...men jag lär mig nytt sakta men säkert. Det positiva jag märkt är att min mage funkar mycket bättre redan . Tack för jättebra sidor.

//leila

Svar: Hej Leila! Vad kul att du hittat hit och vill läsa det jag skriver!! :-)
Jag kan hålla med om att det kan vara lite svårt när resten av familjen äter vanligt, men du lär dig snart knepen. Rätt vad det är så äter ni inte så olika längre ;-)

Lycka till och berätta gärna vidare hur det går! Ha det bra!!
Angelica

2012-12-02 @ 21:03:08
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: