Till Göteborg

Publicerat 2012-07-27 22:41:37 | i kategori Blandat,

Idag satte sig jag och min man på tåget till Göteborg. Vi ska se Bruce Springsteen imorgon kväll.
 
Förr hade jag haft med mig läsk och choklad och kanske en frukt för att vara "nyttig". Men den här gången hade jag med mig kokta ägg och körsbärstomater!
 
Förr hade jag gått på Burger King på Centralen i Stockholm, idag köpte vi i stället en sallad på ICA To Go. Perfekt LCHF, om man bortser från att det innehöll en del oväntade tillsatser. Därför äggen och avokadon smakade sådär... Vi satte oss vid vattnet och åt i solen i väntan på nästa tåg.
 
Till middag blev det sen carpaccio till förrätt och oxfile med pepparsås till varmrätt och ett glas rosevin.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: