Matdagbok 24 juli

Publicerat 2012-07-24 23:09:37 | i kategori Matdagbok,

Eftersom jag äter LCHF får jag ibland frågor om vad jag äter, hur jag äter och vad jag äter i stället för potatis?? :-) Så jag tänkte att jag skulle visa det med matdagbok ibland.
 
Frukost efter jogging:
VATTEN. Turkisk yoghurt med en skvätt grädde, krossade linfrön, solroskärnor, hasselnötter, valnötter. Ett kokt ägg. (inget före jogging)
 
Lunch (idag på badet)
Salamisallad (en riktigt bra sallad utan pasta (!) bättre mat än vad jag trodde jag skulle få tag i där!)
 
Mellanmål
cashewnötter, 2 kokta ägg (ägg och nötter är alltid bra att ha med sig på utflykt)
 
Middag
Grillat kött, blandsallad, ost, bearnaisesås
 
Kvällssnacks
Salta jordnötter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: