Träna på semestern?

Publicerat 2012-07-30 18:39:17 | i kategori Träning,

Såklart man kan träna och ta hand om sig även om man har semester! När vi nu för en gångs skull inte hade med oss några barn tog vi med oss träningskläder så vi kunde ta en promenad eller jogg tillsammans. Det blev inte så mycket som jag hade tänkt mig. Frukosten serverades bara till kl 10 på hotellet och jag föredrar ju att jogga före frukost. Och det blev ju lite jobbigt när det blev sena kvällar. Men en promenad på en och en halv timme blev det igår, mitt på dan, och imorse blev det en joggingtur på 5 km före frukost. Sen har jag också unnat mig vin och god mat naturligtvis. Men god mat behöver ju inte nödvändigtvis vara dålig mat.
 
 
Nedan kommer en bild från promenaden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: