Dagens Friskis-träning

Publicerat 2012-11-03 14:48:19 | i kategori Träning,

Idag känner jag mig lite duktig faktiskt!
Klev upp lite sent, först tjugo över åtta, men kl nio var jag på Friskis och jympade!
Det brukar gå bra att äta någon särskild frukost innan morgonträning, men kände mig hungrig så jag stoppade i en ostskiva och en skinkskiva i munnen innan jag stack hemifrån.
Passet var ett medel/styrka och det gick rätt bra. Orkade inte alla övningar helt igenom, är fortfarande lite svag, och så kände jag av hemmaträningen igår. (körde lite styrka hemma igår eftermiddag) Men det kändes bra i alla fall, bra träning!
Efter det var det dags för familjejympa, maken kom dit med båda barnen, så då fortsatte träningen. Inte lika jobbigt naturligtvis, men det var en timme till i rörelse, skönt! Efter det stoppade jag snabbt i mig två ägg som maken tagit med sig åt mig, för då sa kroppen till mig att det var dags. Annars hade jag nog börjat må illa.
Hade på mig mina nya skor som jag köpte i torsdags, kändes bra!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: