Hemmaträning

Publicerat 2012-11-24 23:01:00 | i kategori Träning,

Imorse körde jag och maken lite hemmaträning tillsammans. Vi har ju faktiskt ett eget litet gym hemma. Han använder det nästan dagligen, men jag är ju lite latare av mig så jag använder det inte så ofta. Jag hoppas det ska bli lite ändring på det nu!
 
Jag körde lite bröst, axlar, arm och mage. Förväntar mig träningsvärk på en del ställen i morgon då jag maxade lite, ska bli kul att följa nu och se om jag kan öka lite eftersom!
 
Började med lite uppvärmning, på trappmaskinen, som måste vara bland de tråkigaste hemmaredskap som finns ;-)
 
Postat av: NATALIE

Härligt! dessutom så är det ju toppen då man kan göra sånt tillsammans :) då blir det ju roligare :)

Svar: Ja, det är bra att kunna pusha varandra lite :-)
Angelica

2012-11-25 @ 16:24:20
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: