Köpt längdskidor

Publicerat 2012-11-06 20:40:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping, Träning,

Tänk vad hurtig jag börjar bli nu ändå. Nu har jag t.o.m köpt på mig längdskidor och pjäxor. Visserligen vallningsfria, för att det ska vara enkelt. Men nu kan jag i alla fall följa med barnen i spåret. Om jag lyckas stå upp vill säga. Sist jag testade för sisådär 8-9 år sen ramlade jag bara hela tiden... Men det känns som att längdskidor är ett krav om vi ska spendera sportloven i fjällen som tänkt!
 
 
Postat av: Mia

Äh, det gick ju så bra utan skidor! Bastu, Red Bull och vodka istället. ;) Fast då var vi ju unga och galna. Huvva! :p

Svar: Haha! Det var tider det! Fast nu kommer det ju faktiskt vara snö samtidigt, då krävs det ju skidor också.
Angelica

2012-11-06 @ 20:50:25
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: