Lägsta vikten hittills

Publicerat 2012-11-19 11:44:04 | i kategori Viktminskning,

SÅÅ GLAD! Lägsta siffran hittills! Även om den föregicks av ett toalettbesök är den siffran välkommen!
Nu för tiden går jag bara ner några hekton i månaden. Först står jag still eller går upp i tre veckor och sen går jag ner en vecka, så det är lite tradigt, därför blir jag så glad när det äntligen blir ett minus! :-)
Annars idag gör jag inte så mycket. Jag är hemma och vabbar med minsta som har magsjuka. Och snart kommer äldsta hem från skolan som fått ont i magen. Eftersom jag varit så upptagen i helgen tänkte jag att då kan jag få lite gjort här hemma, men min plats verkar vara i soffan med barnen idag. Jag får inte vara långt borta...
Kanske jag kan få till några inlägg som jag inte hunnit få iväg i helgen i alla fall.
(fotnot: jag har vägt mindre andra gånger, men jag räknar nu bara den här sista gången jag går ner i vikt. Som jag hoppas är sista gången jag går ner i vikt nånsin...)
Postat av: Victoria

Precis så där fungerar jag också, ägnar några veckor åt att gå upp långsamt, sen går jag ner flera kilo på en vecka. Åh så frustrerande ibland, när man vill ha snabb feedback på sin träning/mat.

Svar: Ja det blir himla tradigt ibland...
Angelica

2012-11-19 @ 13:31:37
URL: http://tojismat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: