Läkarbesök

Publicerat 2012-11-30 18:17:58 | i kategori Blandat,

Var till vårdcentralen idag. Jag har varit röd och svullen i ett öga några veckor och nu kändes det som att det var dags att kolla upp det. Jag hade tid hos sköterskan kl 13 och när klockan var 13.30 var jag måttligt road över att inte fått komma in än. Det hade blivit nåt fel med bokning, men hon ordnade med en läkare till mig så jag var nöjd till slut ändå.
 
Det visade sig att jag hade nåt skräp i ögat som läkaren tog bort. Jag var lite orolig för obehaget när han skulle peta bort det, men det visade sig att det inte kändes någonting alls! (hade fått bedövningsdroppar innan) Jag märkte att han var där och grävde för synen förändrades så fort han tog där, men annars hade jag inte vetat att han gjort något. Nu har jag fått en salva för att det inte ska bli någon infektion.
 
När jag kom tillbaka till jobbet var jag rätt besvärad i öget och jättetrött, så till middag idag fick det helt enkelt bli hämtmat. Kebabsallad till de vuxna och pizza till barnen. I soffan framför tv:n :-)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: