Mellanmål/lunch med varm choklad

Publicerat 2012-11-10 15:05:14 | i kategori Alla recept, Mat,

Eftersom jag blev så mätt på min sena frukost struntade jag i att äta lunch, men nu till mellanmål åt jag en macka på nybakt bröd och en kopp varm choklad! Receptet på brödet kommer i nästa inlägg... :-)
Chokladen gjorde jag på
  • 1 dl grädde
  • 0,5 dl ekologisk standardmjölk
  • 1,5 tsk kakao
  • 1 krm vaniljpulver
  • 0,5 tsk flytande honung
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Mmm! Varm choklad är för mig en dryck med hög mysfaktor som jag dessutom dricker nästan varje kväll :)

Svar: Får jag fråga vad du har för recept då? Eller ligger det på bloggen?
Angelica

2012-11-10 @ 17:15:18
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: