Mycket att fundera över

Publicerat 2012-11-08 21:34:00 | i kategori Personliga tankar,

Tankarna snurrar. Jag går en ledarskapsutbildning och det är mycket att tänka på. Jag lär mig väldigt mycket, om mig själv, och andra, och jag tycker det är en bra kurs. Idag kom det fram både bra och dåliga saker som jag måste fundera lite på. Min egen självbild och den som andra uppfattar om mig skiljde sig åt ganska mycket...
För övrigt verkar jag vara inne i en "sån där" period när det är lätt att saker går fel. Dvs mat... Eller maten är det inget fel på, bara vad jag stoppar i mig emellan måltiderna... jag har tydligen gått och blivit lite FÖR förtjust i choklad igen...
 
Postat av: Victoria

Jag ska gå en UGL snart jag också, och är väldigt beredd på att det kommer bli precis så som du beskriver. Men, det är ju bra att veta vad man behöver jobba på! (försöker jag vara positiv och tänka)

Svar: Jag är så nöjd! Och har en del att tänka på... :-)
Angelica

2012-11-09 @ 08:22:20
URL: http://tojismat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: