Ny design igen

Publicerat 2012-11-24 11:34:45 | i kategori Blandat,

Ja, som ni ser så har jag ändrat design igen. Jag slängde ut en fråga på facebook, men fick inga svar då. Men jag har ju fått några kommentarer tidigare om att texten varit svår att läsa och jag har slitit mitt hår för att försöka ändra färgen på texten. Men det har varit omöjligt, så nu testar jag en ny design i stället.
 
Jag ska försöka få till en annan bild som header, så det blir mer personligt. Men överlag, vad tycker ni om designen nu? Bättre eller sämre? Mer tillgänglig för alla nu när den inte är lika "tjejig"? Eller bara tråkigare? Ge mig gärna kommentarer!
Postat av: Fru H

Jag tycker det blev jätte fint! Men jag hade iofs inte några problem med att läsa texten tidigare.

Svar: Tack Fru H! :-)
Angelica

2012-11-24 @ 12:48:28
URL: http://bakommolnenskinersolen.blogspot.se
Postat av: Evelina

Jag tycker den känns lättöversiktlig och fräsch! :) Dock så skymmer första inlägget lite av bilderna!

Svar: Tack för kommentaren! Tyvärr, jag vet att den skymmer. Jag hittar inte mallen som har allt, och får inte till det själv... :-)
Angelica

2012-11-26 @ 07:51:28
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: