Problem

Publicerat 2012-11-06 20:26:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Personliga tankar, Shopping,

Jag har ett litet problem. Jag orkar ju inte riktigt fokusera på viktnedgång nu. Utan kör på som jag gör med LCHF som inkluderar goda bakverk osv. Försöker ju träna och äta bra ändå så att jag ska må bra, men just viktnedgång får stå åt sidan. Och det känns ju rätt bra ändå.
 
MEN. Jag ska på en fest i början av december. En stor personalfest med flera hundra anmälda. Och då vill jag ju naturligtvis ha en snygg klänning på mig. Jag har beställt en glittrig klänning som jag blev kär i så fort jag såg den, men betvivlar att jag kan ha den. Så det vore ju väldigt fint om jag kunde gå ner sisådär 4-5 kilo på en månad... minst... ;-) (tyvärr följde inte den kroppen med beställningen)
 
 
Postat av: Marie

Riktigt snygg! Hoppas den passar. Jag har inte ens funderat på kläder än, är inte ens säker på att jag ska gå.

Svar: Tycker de där festerna är så roliga så jag är aldrig tveksam till att gå. Ja, jag hoppas verkligen jag kan ha den! Tänkte hämta ut den imorgon :-)
Angelica

2012-11-06 @ 20:39:07
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Marie

Spännande! Ja det tycker jag oxå men det är så mycket nu med allt så jag vet inte om jag kommer orka.

Svar: Nä, jag vet. Det är en annan fest en vecka innan som jag känner mig tveksam till, bara för att jag inte orkar allt. Det är ju roligt att vara social, men samtidigt jobbigt.
Angelica

2012-11-06 @ 21:00:19
URL: http://motiveramignu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: