Smög åt mig träningstid

Publicerat 2012-11-07 21:05:29 | i kategori Träning,

Jag skjutsade äldsta dottern till hennes kör efter middagen och under tiden hon sjöng var jag på Friskis och tränade! Jag uppgraderade mitt jympakort till ett allkort för en vecka sen så att jag inte skulle vara så beroende av tider. Och idag var första gången jag utnyttjade det. Hann med att träna en halvtimme. Tänkte först att jag skulle köra kondition, men märkte direkt på crosstrainern att det inte var läge för det, det blev jobbigt på en gång. Jag har ju en liten förkylning i kroppen som aldrig vill bryta ut, jag känner mig bara lite hängig och trött och så. Men styrketräning gick bra! Kände mig stark! Funderar på om jag skulle ta och få nån instruktion av instruktör, för att veta vad jag ska träna. Nu körde jag dom vanliga maskinerna jag gjort tidigare när jag styrketränat på Friskis. Men jag tycker ju om att köra fria vikter också, jag får se hur jag gör.
Eftersom jag skulle träna direkt efter middagen hoppade jag helt enkelt över att äta. Jag var inte hungrig då eftersom jag småätit lite redan. Däremot var det väldigt gott med middag efteråt!! Ostbiffar och zucchini!
Postat av: Marie

Hur har du gjort zuccinin?

Svar: Bara stekt och blandat i ost.
Angelica

2012-11-08 @ 17:52:51
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Marie

Okej, såg gott ut. Ska väl testa det oxå :)

2012-11-08 @ 21:47:42
URL: http://motiveramignu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: