Tisdagsinlägg hos kostrådgivarna.se

Publicerat 2012-11-27 20:42:58 | i kategori Blandat,

Dagens inlägg är ett fiskrecept, Fisksoppa med romanesco, gå in och läs det HÄR!
 
 
Postat av: Annaform

Hej! Instagram-Anna här! :) Hittade inte din mejl så jag lämnar en kommentar så kan du kontakta mig om du vill. Jag har alltså ett företag sedan -10, jobbar med den grafiska biten till hemsidor, bloggar och jag gör även tavlor. Kika gärna in på hemsidan om du vill kolla lite :)

2012-11-27 @ 20:46:18
URL: http://annaform.se
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Vad gott med soppa! Jag gör soppa alldeles för sällan. Ofta beror det på att vi alltid gör extra mat och tar med som matlåda och min man tycker att soppa inte är en lunch han står sig på så bra. Men man kan ju plocka upp en matlåda ur frysen till honom... det måste bli soppa snart!

Svar: Eller så skickar du med lite av ditt goda bröd till soppan :-)
Angelica

2012-11-28 @ 12:02:32
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: