Ändrar design

Publicerat 2012-10-27 22:06:48 | i kategori Blandat,

Jag är inte nöjd med designen som den är nu så jag kommer att ändra den. Det tar nog ett tag innan jag får den som jag vill ha den. Jag är väldigt oteknisk när det kommer till såna här saker som programmering, och jag har ingen som hjälper mig. Så jag hoppas ni har överseende! Och kom gärna med tips, kommentarer och feedback!
Postat av: Mia

Lite för ljust allting nu tycker jag. Ljus bakrund med ljus text är nog ingen hit. Men det är ju mitt tyckande det. :)

Svar: Ska försöka göra titeln i en mörkare färg, bara jag kommer på hur man gör det ;-)
Angelica

2012-10-27 @ 22:36:44
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: anna-lena johansson

Har svårt att läsa. Alldeles för ljust.

Svar: Ja, jag ska försöka ordna det, men det var inte det lättaste... :-)
Angelica

2012-10-28 @ 14:51:29
Postat av: Catharina

Jag tycker den är bra, kanske lite ljus men inget jag stör mig på!
Kram C

Svar: Ja, jag vet, det blev kanske lite väl ljust, men ska försöka ändra lite på det. Tack för kommentaren!
Angelica

2012-10-28 @ 15:38:46
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: