Dagens "att göra"-lista

Publicerat 2012-10-31 08:42:08 | i kategori Blandat,

Jag ska vara ledig i fem dagar nu och det känns jätteskönt! Men som vanligt när man är ledig så är det ju så mycket man ska göra... Jag gjorde en lista över vad jag vill hinna med idag. Innan kl 14 för då får jag besök. Den listan känns liiite svår att uppnå. Men nu har jag ju hunnit med sista punkten i alla fall.... ;-) Haha!
Postat av: Lana

He, he, sista punkten är den viktigaste punkten! ;) Bra att du hunnit med den! Och lycka till med resten! :)
Ha en fin dag!
Kram kram
//Lana

Svar: Jag började med det viktigaste. ;-)
Angelica

2012-10-31 @ 09:44:44
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Victoria

:-) Bra prioriterat!

Svar: Haha, ja eller hur! :-)
Angelica

2012-10-31 @ 11:17:33
URL: http://tojismat.blogspot.com
Postat av: Ing-Britt

Jag har precis tillagat din supergoda soppa
"Fisksoppa med torsk och romanesco"
Den har nu blivit den godast soppa jag någonsin gjort. Ett stort tack för receptet.

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Jag blir jätteglad!! Och tack för att du tar dig tid att kommentera också, mycket tacksam!!
Angelica

2012-10-31 @ 12:46:57
Postat av: Fröken Nilsson

Hihi, är bekant med sådana listor ;)
Ibland funkar dom......men ofta kommer ngt mer intressant emellan!

Svar: Ja, som att surfa på datorn eller liknande... ;-) Men det kan vara bra att ställa upp dom ibland för att få överblick.
Angelica

2012-10-31 @ 12:48:30
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com
Postat av: Catharina

Jisses vilken lååång lista!
Den där hade tagit mig många dagar att komma igenom...
Håller med Lana att den viktigaste punkten är den sista ;)
Tycker mycket om din blogg, den tilltalar mig! :)

Kram C

Svar: Det kommer nog ta flera dagar för mig också, och sen är det ju bara att börja om... ;-)Tack Catharina, jag hoppas du fortsätter läsa! Kram
Angelica

2012-10-31 @ 19:46:22
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: