Ja, må jag leva....

Publicerat 2012-10-10 20:37:08 | i kategori Vardag & familj,

Jag fyller år idag! Fast nu vill jag inte bli äldre. Fyller 35 år och det börjar bli för mycket. Jag kommer antagligen att ha värsta 40-årskrisen, för det vill jag inte fylla... Men jag har väl tur som har en karl som tycker om mig oavsett hur gammal jag blir... ;-)
 
Jag och min man i morse
  
Jag fick presenter på morgonen. Av min man fick jag en ny träningsmatta, en liten resväska som är bra att ha när jag åker bort i morgon. Har saknat en liten resväska. Och det bästa av allt var att jag fick biljetter till föreställningen Ljust & fräscht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Den har jag velat se länge!!
 
7-åringen hade ingen present klar, den får jag senare i veckan, men efter jobbet fick jag en present av henne ändå - en sång!! Det var inte dåligt! Hon hade komponerat sången och rörelserna i bilen hem från skolan :-)
 
Till frukost lyxade jag till det med en smoothie - gjord på turkisk yoghurt, grädde, hallon, hasselnötssmör, ägg och vaniljpulver. Mums!!
 
Sen var det vanlig vardag. Korv och vitkålsröra till middag. Maken sjuk och febrig. 7-åringen till sin kör. Få dom i säng och nu har jag packat inför morgondagen och så väntar disken. Så, inget särskilt firande... Men det kanske får bli lite god mat till helgen i stället.
 
 
Postat av: Lana

Hipp, hipp hurra på din stora dag! :)
Hoppas dagen varit underbar för dig och din familj!
Kramar!
//Lana

Svar: Tack Lana!
Angelica

2012-10-10 @ 21:05:21
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Stort Grattis! Vad god vitkålsröran såg ut!

Svar: Tack Marja! Allt med vitkål är gott... ;-) Sååå användbart!
Angelica

2012-10-10 @ 22:07:45
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Fröken Nilsson

Grattis :)

2012-10-10 @ 22:18:23
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com
Postat av: Catharina

Grattis på födelsedagen!
Kram C

Svar: Tack så mycket!
Angelica

2012-10-11 @ 15:11:17
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: