Känns bra!

Publicerat 2012-10-01 20:50:00 | i kategori Mat, Träning,

Nu känns det rätt bra igen! Helgen med mycket mys och gos med barnen, och lite extra sömn, har varit bra för mig! Idag har jag skött mat och träning. En timmes medeljympa på Friskis avklarat! :-) Gick mycket bättre än i fredags, även om jag kände att jag hade lite för mycket grädde i magen.... ;-)
 
Grädde ja...  jag gjorde pannkaka till middag. Det fanns kvar sen i helgen till barnen och till oss gjorde jag LCHF-pannkakor med mandelmjöl. Serverades med hallon och grädde. Så gott!!! (har skrivit om dom tidigare också, här)
 
LCHF-pannkaka ca 5-6 st
4 ägg
2 dl vispgrädde
2 dl mandelmjöl
2 tsk bakpulver
1 msk fiberhusk
1-1,5 tsk vaniljpulver
 
Vispa ihop allt. Låt stå en stund. Stek sedan i smör i en liten stekpanna. Servera med lättvispad grädde och hallon.
 
Receptet kommer från 56kilo.se
 
Jag innan träningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: