Nya filmer

Publicerat 2012-10-26 20:35:35 | i kategori Blandat,

Maken gick på Hemmakväll idag för att hyra film. I stället för att hyra köpte han i stället ett gäng filmer, de kostade bara 20 kr/st. Lite olikt honom att köpa film, eller i och för sig, inte olikt honom att köpa på sig av sånt som är på rea... ;-)
 
Så vi har tittat på Happy Feet 2 hela familjen ikväll, och nu när barnen somnat är det dags för oss att välja en film i högen! (Twilight 1 och 2 har jag sett redan, men jag fick dom filmerna ändå, älskar Twilight! :-))
 
 
Postat av: Sonja

Oh, ja! Visst är Twilight-fimlerna bra!! :) Har läst böckerna (det var de som gjorde att jag öht kollade på filmerna) och blev förälskad direkt! Ser fram emot sista delen nu snart!! Även om jag vet hur det ska sluta spelar det ingen roll, jag vill se filmen ändå! :)

Svar: Har inte läst böckerna, men jag blev förälskad i filmen direkt! Har bara sett två delar än så länge.
Angelica

2012-10-27 @ 13:11:03
URL: http://www.motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: