Regn och rusk men promenad ändå

Publicerat 2012-10-22 21:20:00 | i kategori Träning,

Tack för all peppning jag fått från olika håll idag. Började dagen med att kliva ur skjutsen tidigare och fick en kvarts promenad redan på morgonen. Sen en kvart till under lunchen. Efter att barnen lagt sig ikväll tog jag på mig regnställ, reflexväst och pannlampa och begav mig ut på en promenad. Det är becksvart ute här där jag bor så det är allt lite läskigt...
 
När jag kom hem var maken redo att köra styrka med mig, så vi testade några nya appar. Vi brukar ju köra Daily Ab, och nu blev det också Daily Butt och Daily Leg. Kommer nog ha träningsvärk i morgon... :-)
Nu är det väl ok att äta upp helgens goda rester va?! ;-)
Postat av: Mia

Sexy! :D

Svar: Eller hur! :-)
Angelica

2012-10-22 @ 21:38:15
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: Catharina

Se där! Vad duktig du är :)

Kram C

2012-10-23 @ 14:41:57
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: