Träningsdagbok v 42

Publicerat 2012-10-21 21:23:50 | i kategori Träningsdagbok,

Nån som sett min träningsmotivation? Jag har tappat den nånstans...
 
Måndag Lunchpromenad 35 min, jogging 4,1 km 31 min
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag Daily Ab
Postat av: Mia

Tyckte jag såg nåt men är inte riktigt säker... Ska försöka locka in den och fånga den om jag ser den igen! ^^

Svar: Gillar inte när den är på rymmen...
Angelica

2012-10-21 @ 21:51:48
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: Lana

Jag nöjer mig med vardagsmotion än så länge....ta promenaden till busshållsplatsen, ca 20 minuter... så sammanlagt, fram och tillbaka blir det 40 minuter per dag... Än så länge hinner jag inte och vill inte heller med något annat...
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

Svar: Det är ju jättebra motion! Grejen är att jag får inte in vardagsmotionen heller. Men idag inspirerade du mig till att gå en kvart innan jobbet! :-)
Angelica

2012-10-22 @ 06:42:02
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Catharina

Hmm det där med motion är inte min starka sida heller. Har du någon vän du kan gå med kvällarna? Snacka skit och samtidigt motionera, perfekt!

Kram C

Svar: Ja, det skulle jag väl kunna ordna, men det är inte det som är problemet, bara motivationen. Och den blir ju inte bättre av att det är knallsvart ute, utan lampor...
Angelica

2012-10-22 @ 12:40:05
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Catharina

Mitt tips är "bara göra"...Att vänta på att motivationen ska komma är ingen bra idè. Bestäm 2-3 dagar i veckan då du ska träna och gör det. Inga undantag, det kommer kännas pissigt de första gångerna. Men sen när du har du vant dig, då ökar din motivation. Börja med att motionera på helgerna då det oftast finns tid att träna under dagtid så du slipper mörkret. Börja med 30 minuter/gång :)

Så gjorde jag när jag behövde komma igång med promenader, jag skrev upp varje vecka hur mycket jag skulle motionera, sen bockade jag av listan allt eftersom. Det gjorde mig mer motiverad...Tillslut blev det kul :)

Lycka till!
Kram C

Svar: Jag har varit väldigt motiverad, men när jag kände att livet snurrade lite för fort drog jag ner på tempot, och då var det träningen som tog stryk och nu har jag svårt att hitta tillbaka. Men du fick mig att ta mig ut ikväll! :-) Tack!!
Angelica

2012-10-22 @ 17:36:13
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: