Träningsdagbok v 43

Publicerat 2012-10-28 21:21:00 | i kategori Träningsdagbok,

Med lite peppning efter några veckors dålig träningsdagbok, jag till och med funderade på att lägga ner denna kategori, kommer nu äntligen en vecka jag är nöjd med! :-) 
 
Måndag: Småpromenader på morgon och lunch, ca 40 min totalt. Kvällspromenad i regnet, 4,1 km. Daily Ab, Daily Butt, Daily Leg.
Tisdag: Småpromenader på morgon och lunch, ca 30 min totalt. Rygg/medel på Friskis, 60 min
Onsdag: Småpromenader på morgon och lunch, ca 40 min totalt. Uppför trappan på jobbet, 6 våningar.
Torsdag: Daily Ab
Fredag: -
Lördag: Medel/styrka på Friskis 60 min. 45 min barnvagnspromenad.
Söndag: Basjympa på Friskis 60 min. 41 min barnvagnspromenad.
 
Postat av: anna-lena johansson

Vad du är duktig.

Svar: Tack :-)
Angelica

2012-10-29 @ 09:18:01
Postat av: Marie

Bra jobbat! Vill du ha sällskap i jobbtrappan någon gång är det bara att hojta till :)

Svar: Jadå, gick två gånger idag! ;-)
Angelica

2012-10-29 @ 17:48:13
URL: http://motiveramignu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: