Varit och svettats

Publicerat 2012-10-02 22:06:00 | i kategori Träning,

Bra härligt att vara och träna och få svettas ordentligt!! :-) Då känns det som att förbränningen är i topp! Det blev ett pass på Friskis och svettis, medel/rygg, efter körövningen. Maten hade sjunkit undan rätt bra, men jag kände makrillen i magen under träningen...
 
 
Jag hoppas det är så som bilden säger. Jag har sett de sista dagarna att kroppen förändrats. Magen ser annorlunda ut. Och det dallrar överallt på hela kroppen. Jag tar det som ett tecken på att det försvinner fett där innanför huden. Måste träna mer så det slutar dallra. Annars får jag nog börja träna med någon helkroppsgördel så det inte hoppar överallt när jag tränar... ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: