Varit på utbildning igen

Publicerat 2012-10-10 20:11:17 | i kategori Mat, Tips,

... och känt mig som ett ufo igen.... ;-)
 
Den här gången var det "Att arbeta i staten", en rätt intressant kurs. Trevligast var att få träffa andra människor från andra myndigheter. Jag gillar att gå på kurs, alltid lär man sig något!!
 
Varför jag kände mig som ett ufo?
 
Ja... igår till förmiddagsfika bjöds det på macka. Jag plockade fram två kokta ägg och åt.
 
Till lunchen bjöds det på kyckling och potatis, jag bad om specialkost och fick grönsaker i stället för potatis.
 
På eftermiddagen bjöds det på en stoooor kak/tårtbuffé.... jag tog fram en hembakad LCHF-kanelbulle ur handväskan....
 
Idag hade jag ätit frukost hemma så jag tog bara en kopp te till fikat, fast med egen tepåse :-)
 
Och till lunch fick jag specialkost igen, med fisk utan potatis.
 
Så, jaaa... ibland känner jag mig som ett ufo, men det gör inget. Det är ju min kropp det handlar om och jag försöker hålla mig ifrån det jag inte mår bra av. Fast jag stod länge och tittade på kakbuffén.... ;-)
 
Det går bra att äta LCHF även borta, men det är ju lättare om man är förberedd, och det var jag! :-)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: