Fest igår

Publicerat 2012-09-22 16:34:17 | i kategori Blandat,

Igår var det fest på jobbet. Vi hade jättetrevligt!! Härligt gäng, god mat, lekar och vin. Kan det bli bättre? :-)
 
Vi fick italiensk buffé, perfekt LCHF-mat! Och till efterrätt hade de gjort pannacotta, och till mig hade de i stället gjort ett glas med vispad grädde och hallon. Och så fanns det ölkorv till snacks och inte bara godis och chips osv. Visst är de gulliga? Alla fick det de ville ha! ;-)
 
Jag känner mig inte riktigt lika fräsch idag... ;-) Efter festen gick jag vidare och kom inte hem förrän halv tre. Idag känner jag mig både hungrig och mätt på samma gång. Men det är ju lördag så idag unnar jag mig att äta det jag vill ha. Till frukost, sådär vid halv två, åt jag microbrödet som är så enkelt att göra. Snabbt och gott. Lite senare åt jag en laxmacka, älskar gravad lax!
 
Till middag kommer det att bli en älggryta, och sen blir det lite lördagsmys i soffan med familjen. Får se vad jag hittar på för gott då!
Postat av: Lana

Det är så gott med mikrobrödet! Mums! :)
Ha det fint!
Kram kram
//Lana

2012-09-22 @ 20:14:50
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: