Mat och mat

Publicerat 2012-09-23 17:47:28 | i kategori Frukost, Mat,

Jag höll mig bra med maten igår. Jag var sjukt mätt efter middagen igår så det hjälpte mot att äta alltför mycket igår. Efter middagen blev det en ruta mörk choklad med jordnötssmör och salta jordnötter på, och sen LCHF-glass.
 
Idag lyxade jag till det vid frukosten. Åt gravad lax, kokta ägg med majonnäs, en ost- och skinkrulle, gurka och te. 
Till lunch gjorde jag i ordning en snabb tacogratäng av överbliven tacoköttfärs. Jag geggade över philadelphiaost, creme fraiche, tomater och så en massa riven ost. Och sen gratinerade jag den i ugnen på 225 grader. Lättsamt och gott!
 
Vart så sugen på eftermiddagen så jag köpte på mig en påse salta cashewnötter på affären som jag mumsat på, farligt gott! Lite för mycket kolydrater i dom...
Postat av: Lana

Tacogratäng är så gott! :)
Ha en fin söndagskväll!
Kram
//Lana

Svar: Första gången jag gjorde nåt sånt, men är ju perfekt till överbliven tacoköttfärs! :-)Ha en skön kväll du också!
Angelica

2012-09-23 @ 19:04:03
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: