Matdagbok 13 september

Publicerat 2012-09-13 22:44:37 | i kategori Matdagbok,

Jag känner mig nöjd med den här dagen matmässigt. Åt lite mer än vad jag tänkt, men vad gör väl det? Lyckades hålla min periodiska fasta i alla fall.
 
Lunch: Tacotallrik med tacoköttfärs, creme fraiche, tacosås, mycket grönsaker
 
Middag: halvt paket stekt bacon, äggröar, LCHF-raggmunk. Några ostskivor.
 
Kvällsfika: två små fröknäcke med mycket bregott, ost och två klunkar standardmjölk.
 
Ja just ja, jag åt en sked jordnötssmör också när vi kom hem från ridningen innan kvällsfikat. Vi hade pratat om hasselnötssmör, mandelsmör och jordnötssmör i bilen och blev så himla sugen så det blev en sked. Trots att det bara är torsdag. Och det var gott....
 Självklart bara ekologiskt, osötat jordnötssmör för min del!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: