Ny design

Publicerat 2012-09-16 17:33:21 | i kategori Blandat,

Har ni sett att bloggen fått ny design? Annars ser ni dåligt.... ;-)
 
Vad tycker ni då? Bättre eller sämre? Kommentera gärna och ge mig feedback!
 
Skönt att ha blivit av med reklamen mellan alla inlägg kan jag tycka i alla fall...
Postat av: Lana

Jag tycker det blev fint! Roligt med personliga bilder! Tycker om bilden på dig! :)
Han en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Tack Lana, vad snällt sagt! Ha en fin kväll själv :-)
Angelica

2012-09-16 @ 17:57:05
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Mia

Tydligt med rubrikerna där uppe. Som vanligt fina bilder. Bättre underrubrik nu också. :)

Svar: Tack Mia! Din åsikt betyder mycket! :-) Vet inte hur många gånger jag ändrat underrubriken, men nu känner jag att den säger det jag vill med bloggen..
Angelica

2012-09-16 @ 20:34:08
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: